خــــــــــــــــــــــــــــودم وخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

هیچ کس باوجودخداوندبزرگ ومهربان تنهانخواهدماند
خــــــــــــــــــــــــــــودم وخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

“ بسم الله الرحمن الرحیم ”

(بانام ویادخداشروع میکنم چون فقط اوست که میتوانددرکم کندوبه دردم خوردوبس)

بایگانی
آخرین نظرات

مناجات یک راننده.

سید مجتبی علوی منش | جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ق.ظ
دوستای خوبم سلام

یه پستی توی یه وبلاگ خوندم حیفم اومد شما نخونید بالاخره هرکی با زبون خودش دیگه

مناجات یک راننده

خدایا لنت گناهانم خرد شده کمکم کن در دره معصیت نیفتم

الهی خلافی من سنگین شده خود قلم عفو برجریمه هایم کش

ای مهربان مرا درصندوق عقب لطف خود هم سوارکنی قبول دارم

پروردگارا قلبم نیاز به معاینه فنی دارد ومن پشت گوش انداخته ام تایر سلوکم سوراخ وتیوپ تفکرم کم باد شده آینه دلم با چکش سرکش ترک برداشته ودزدگیر شیطان وهوسم باطری اش شارژ ندارد

ای حکیم روزها هرچه گاز میدهم نمیتوانم به اوج بندگی ات برسم گمانم که یادم رفته ترمز دستی خویشتن داریم را بررسی کنم

ای ناظرهمیشگی متوجه شده ام که دوربین مخفی فرشتگانت ازتمام لحظاتم عکس وفیلم برداشته

بخاطر عبور ازچراغ قرمزها مراببخش به خاطر توقف در جاهایی که نباید توقف میکردم مرا ببخش بخطار بوق زدنهای نامربوطم مرا ببخش بخاطر نگاهم به عقب ازآینه شهوت مرا عفو کن بخاطر سبفت بیجایم ازاولیاءات مرا ببخش

ای عشق من با تریلی رحمتت برمن غفران بیاور

از سالار بنزین عمرم را بی جهت قبل از موعدش تمام کرده ام جان مرا گاز سوزی کن تا ابددرمسیرتوبرانم

ای اتوبان کرمت بی نهایت


  • سید مجتبی علوی منش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی